Εκκωφαντική αύξηση πωλήσεων ύψους 632% για την επωνυμία της Heineken, Murphy’s Irish Stout

Κοινοποίηση:

Ίλιγγο προκαλεί η εκκωφαντική αύξηση πωλήσεων ύψους 632% για την Murphy’s Irish Stout κατά την περίοδο των γιορτών. Σε μεγάλο βαθμό, φυσικά, η σημαντική άνοδος οφείλεται στα ελλείμματα Guinness σε πολλές βρετανικές pubs, έπειτα από την απόφαση της Diageo τον περασμένο Δεκέμβριο να περιορίσει την προμήθεια της κορυφαίας ετικέτας της σε καταστήματα λόγω «πρωτοφανούς ζήτησης».

Την αυξημένη δημοφιλία της επωνυμίας της Heineken επιβεβαιώνουν και τα στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα το αγγλικό παράρτημα του κολοσσού της μπύρας, Heineken UK, βάσει των οποίων η εορταστική περίοδος των Χριστουγέννων το 2023 είχε δει μια μικρότερη μεν, διόλου ευκαταφρόνητη δε, αύξηση των πωλήσεων της τάξεως του 176%.

Λόγω της «άνθισης» των πωλήσεων η Heineken UK σημειώνει ότι η επωνυμία Murphy’s αναμένεται να συνεχίσει σε ανοδικά μονοπάτια και το 2025. Άξια μνείας είναι και η στρατηγική marketing που ακολούθησε η εταιρεία. Έχοντας υπόψιν της τη μοναδική ευκαιρία που της παρουσιάστηκε χάρη στην περιορισμένη διαθεσιμότητα της Guinness, λάνσαρε την καμπάνια «Map o’ Murphys», όπου οι καταναλωτές μπορούσαν να δουν εύκολα όλα τα καταστήματα που σερβίραν την εν λόγω Irish Stout με «πινέζα» στο Google Maps. Μάλιστα, δεν έχασε και την ευκαιρία να «πικάρει» τη βασική ανταγωνιστή Guinness με το σλόγκαν «Good things come to those waiting», μια προφανής και έξυπνη παραλλαγή του αντίστοιχου της Guinness «Good things come to those who wait».

Πληροφορίες από drinks business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Παράγει αξία για την ΑΜΘ η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης, στόχος η ενίσχυση της τοπικής ταυτότητας

Τις εγκαταστάσεις της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης επισκέφτηκε ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης, Ιωάννης Ζαμπούκης μαζί με την ομάδα Αντιδημάρχων του την Πέμπτη 29 Μαΐου. Στο επίκεντρο της επίσκεψης ήταν η συζήτηση για μελλοντικές συνέργειες σε όλα τα επίπεδα, στον τομέα του τουρισμού, της γαστρονομίας και ανάδειξης τοπικών προϊόντων, με στόχο την ενίσχυση της τοπικής ταυτότητας και βιώσιμης ανάπτυξης.

Οι καινοτόμες μπύρες με γεύσεις αναμένεται να φέρουν την άνοδο της βιομηχανίας ζύθου των ΗΠΑ

Η αυξημένη ζήτηση για πολυτελής και καινοτόμες μπύρες με γεύσεις αναμένεται να αποτελέσει σημαντικό παράγοντα ώθησης για την βιομηχανία ζύθου των ΗΠΑ, που το τελευταίο

Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.

Στα 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ η αξία των εξαγωγών μπύρας ΕΕ προς τρίτες χώρες το 2024

Στα 29,8 δισ. ευρώ ανήλθε η αξία των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών της ΕΕ προς τρίτες χώρες για το 2024,  με την μπύρα να είναι η τρίτη σημαντικότερη κατηγορία από άποψη αξίας με μερίδιο 11,5% (3,4 δισ. ευρώ) επί του συνόλου, σύμφωνα με στοιχεία της Κομισιόν. Η συνολική αξία των εξαγωγών είναι οριακά μικρότερη από τα 30 δισ. ευρώ του 2023.