Επέστρεψε για ακόμα μια χρονιά η επετειακή ετικέτα «13ος Απόστολος» της μικροζυθοποιίας Σολο

Κοινοποίηση:
Την επιστροφή της εποχιακής πασχαλινής Belgian Strong Ale «13ος Απόστολος» ανακoίνωσε η μικροζυθοποιία Σολο. Πρόκειται για μια δυνατή ετικέτα με περιεκτικότητα αλκοόλ 11% και φρουτώδη γεύση.
Αναλυτικά η ανακοίνωση έχει ως εξής:
Καταμεσής της μεγάλης εβδομάδας έρχεται και φέτος η επίσημη κυκλοφορία της αγαπημένης, εποχιακής, λατρεμένης, πασχαλινής – και με πολλά ακόμη επίθετα στολισμένης – Belgian Spiced Easter Ale μας. Του 13ου Απόστολου!
Πρόκειται ουσιαστικά για μία φρουτώδης και γλυκόξηρη Belgian Strong Ale με 11% ABV και 30 IBU, στην οποία έχουμε προσθέσει φρεσκοκομένο λεμονόχορτο και μαύρο καβουρδισμένο πιπέρι. Οι λυκίσκοι Saaz, Cascade και East Kent Golding, καθώς και η παραδοσιακή βελγική μαγιά, κάνουν τον 13ο Απόστολο να απελευθερώνει έντονα εστερικά και φαινολικά αρώματα αχλαδιού, μπανάνας, εσπεριδοειδών, λεμονιού, βοτανικών και μπαχαρικών.
Θα τον βρείτε ήδη να κυκλοφορεί σε βαρέλια και φιάλες 330ml, σε επιλεγένα καταστήματα, κάβες και μπιροστέκια της χώρας.
Σας ευχόμαστε να χαρείτε το φετινό Πάσχα, παρέα με τους ανθρώπους και τις μπίρες που αγαπάτε.  Εις Υγείαν!
Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Πυλώνας κοινωνικής προσφοράς η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης στήριζει την αποκατάσταση ΑμεΑ Κομοτηνής

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης Α.Ε., επιβεβαιώνοντας για ακόμη μία φορά τη δέσμευση της για ενίσχυση των τοπικών κοινωνιών, πραγματοποίησε μια σημαντική δωρεά προς το Παράρτημα

Μία δεκαετία 56 Isles με ειδική έκδοση για το χαρακτηριστικό μπλε μπουκάλι της Lager της

Μία δεκαετία λειτουργίας έκλεισε η μικροζυθοποιία Πάρου, 56 Isles, που ανακοίνωσε μια ειδική έκδοση του χαρακτηριστικού μπλε μπουκαλιού που συνοδεύει την σημαντικότερη ετικέτα της, ήτοι