Επενδύει στις ανακυκλώσιμες συσκευασίες η Heineken, εντάσσεται στο δίκτυο του ιδρύματος Ellen MacArthur

Κοινοποίηση:

Η Heineken εντάχθηκε στο δίκτυο του ιδρύματος Ellen MacArthur σε μια προσπάθεια να προωθήσει τη χρήση ανακυκλώσιμων συσκευασιών. Στα πλαίσια της συνεργασίας τους οι δύο πλευρές θα μοιραστούν την εμπειρία τους και θα δημιουργήσουν οδηγίες που θα επιτρέψουν στη βιομηχανία του ζύθου την ευρύτερη υιοθεσία ανακυκλώσιμων μοντέλων συσκευασίας.

Η συνεργασία αυτή εντάσσεται στα πλαίσια της στρατηγικής «Brew a Better World» της Heineken, μέσω της οποίας ο ολλανδικός κολοσσός της μπύρας θέτει ως προτεραιότητα να μειώσει την εξάρτηση από νέα υλικά, και να περιορίσει τα απόβλητα και τις εκπομπές άνθρακα. Ακόμα, η σύμπραξη Heineken και του Ιδρύματος Ellen MacArthur, συμβαδίζει με τα ευρήματα της έκθεσης Global Commitment» του δεύτερου, βάσει της οποίας το 64% των επωνυμιών και των μεταπωλητών έχει προχωρήσει στο λανσάρισμα πιλοτικών επαναχρησιμοποιημένων συσκευασιών.

Στόχος της Heineken είναι να αυξήσει τον όγκο ανακυκλώσιμων συσκευασιών που χρησιμοποιεί σε παγκόσμιο επίπεδο και να δημιουργήσει εμπορικά βιώσιμο μοντέλα που να υποστηρίζουν την κυκλική οικονομία. Αναφορικά με τη συνεργασία, η υπεύθυνη εταιρικών υποθέσεων της Heineken, Joanna Price, τόνισε ότι «Ως ηγέτιδα δύναμη στο χώρο της παγκόσμιας ζυθοποιίας, αναγνωρίζουμε ότι η συνεργασία εντός της βιομηχανίας είναι κομβική για να επιτευχθεί μια συστημική αλλαγή προς τη χρήση επαναχρησιμοποιούμενων συσκευασιών. Η συνεργασία μας με το Ίδρυμα Ellen MacArthur είναι κρίσιμη, λόγω της ικανότητας τους να ενώσει ηγέτες της βιομηχανίας, κυβερνήσεις και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς για να πραγματοποιηθούν ουσιαστικές αλλαγές».

Με τη σειρά του, ο επικεφαλής του τμήματος πλαστικών και οικονομικών του Ιδρύματος Ellen MacArthur, Rob Opsomer, επεσήμανε ότι είναι κομβική η επέκταση της χρήσης ανακυκλώσιμων συσκευασιών για την αντιμετώπιση του προβλήματος της ρύπανσης από συσκευασίες, ενώ υπογράμμισε ότι το ζήτημα μπορεί να λυθεί μόνο μέσω της συνεργασίας και όχι από μεμονωμένους οργανισμούς.

Πληροφορίες από ESM Magazine

 

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η άνθιση των μη αλκοολούχων μπυρών κατακτά τη Γερμανία και το Oktoberfest

Η Γερμανία είναι μια χώρα άρρηκτα συνδεδεμένη με την παράδοση στην μπύρα, όμως ακόμα και η «Μέκκα» του αγαπημένου ποτού σιγά σιγά στρέφεται στις μη αλκοολούχες επιλογές. Η τάση αυτή είναι ιδιαίτερα έκδηλη ανάμεσα στους νεαρούς Γερμανούς, και φέτος ήταν ιδιαίτερα αισθητή και στο Oktoberfest.

Προτεινόμενα

Με τιμές ρεκόρ και καλοκαιρινό καιρό πραγματοποιήθηκε η αυλαία του Oktoberfest στο Μόναχο

Με καλοκαιρινές θερμοκρασίες και τιμές ρεκόρ που αγγίζουν τα 15 ευρώ ανά λίτρο μπύρας πραγματοποιήθηκε η αυλαία του 190ου Oktoberfest το Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου στο Μόναχο. Το φεστιβάλ θα διαρκέσει μέχρι και τις 5 Οκτωβρίου.

Εκτινάσσεται στα 1,13 τρις ευρώ η αξία της παγκόσμιας αγοράς επεξεργασίας μπύρας έως το 2034

Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ερευνητικής εταιρείας InsightAce Analytic, η παγκόσμια αγορά επεξεργασίας μπύρας αναμένεται να σημειώσει σημαντική ανάπτυξη κατά την επόμενη δεκαετία. H αξία της που υπολογίζεται περί σε 655 δισεκατομμύρια ευρώ το 2023, αναμένεται να φθάσει τα 1,13 τρις ευρώ έως το 2034, με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 5,4% από το 2025 έως το 2034.

Αυξημένα κέρδη στο πρώτο εξάμηνο 2025 σημείωσε η Heineken, σταθερές οι προβλέψεις για το σύνολο του έτους

Αυξημένα κατά 7,4% παρουσιάζονται τα κέρδη του κολοσσού της μπύρας Heineken στο α’ εξάμηνο 2025. Το επίπεδο της αύξησης είναι οριακά υψηλότερο  από τις προβλέψεις των ειδικών για άνοδο 7%, με την εταιρεία να αποδίδει την ανάπτυξη αυτή στις ικανοποιητικές επιδόσεις σε χώρες όπως η Αφρική και η Ασία, αλλά και σε πρακτικές για μείωση κόστους.

Διατηρεί τα «σκήπτρα» ως ηπολυτιμότερη επωνυμία μπύρας στον κόσμο η Corona Extra

Η Corona Extra διατηρεί τα σκήπτρα της ως πολυτιμότερη επωνυμία μπύρας και το 2025 σύμφωνα με έρευνα της κορυφαίας συμβουλευτικής εταιρείας Brand Finance. Όπως και πέρυσι την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Heineken και Budweiser. Κατά την Brand Finance η αθροιστική αξία επωνυμίας των 50 πολυτιμότερων παραγωγών μπύρας το 2025 ανέρχεται σε 101,6 δισ. ευρώ.