Η επωνυμία μπύρας ΜΑΜΟΣ αναδεικνύει την έμπρακτη σύνδεση της με το ελληνικό τραπέζι

Κοινοποίηση:

Η ΜΑΜΟΣ επιστρέφει με μία καμπάνια εμπνευσμένη από την πιο αυθεντική  ελληνική εμπειρία: ένα τραπέζι γεμάτο λαχταριστά φαγητά, παγωμένη μπύρα, ατέλειωτες κουβέντες και τον Πέτρο Μάμο να εμφανίζεται τη στιγμή που το πάθος ζητά να μοιραστεί.

Με έμπνευση από τους γνωστούς «κανόνες» του ελληνικού τραπεζιού, η νέα τηλεοπτική και ψηφιακή καμπάνια της ΜΑΜΟΣ αναδεικνύει φράσεις που όλοι έχουμε ακούσει. Τοποθετώντας τις όμως στο πραγματικό πνεύμα ενός τραπεζιού, ανατρέπει καθιερωμένες εκφράσεις όπως «Όταν τρώμε δεν μιλάμε» και «Μεγάλη μπουκιά φάε. Μεγάλη κουβέντα μην πεις». Κάθε τέτοια ανατροπή γίνεται και μια προτροπή για τόλμη, που εκφράζεται μέσα από νέα μηνύματα: «Όταν τρώμε… μιλάμε και λέμε πολλά.» και «Μεγάλη μπουκιά φάε… Μεγάλη κουβέντα… πες. Και το πάθος σου μοιράσου.»

Μας προσκαλεί λοιπόν να ανακαλύψουμε το καθ’ όλα ελληνικό savoir vivre, το οποίο απαρτίζεται από γεύσεις, ελεύθερες σκέψεις και φυσικά μπύρα ΜΑΜΟΣ.
Η ΜΑΜΟΣ αποδεικνύει την έμπρακτη σύνδεσή της με το αυθεντικό ελληνικό τραπέζι μέσα από την πανελλαδική της παρουσία στα μεγαλύτερα food festivals της χώρας, εκεί όπου οι γεύσεις συναντούν τις στιγμές και το μοίρασμα έχει την τιμητική του.

Η καμπάνια έκανε πρεμιέρα στις 22 Μαΐου σε τηλεόραση και ψηφιακά μέσα, βάζοντας το δικό της λιθαράκι σε αυτό που αποκαλούμε «μοίρασμα», τονίζοντας όλες εκείνες τις μεγαλόπνοες κουβέντες που σε κάθε γουλιά, γίνονται ακόμη πιο δικές μας.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Επενδύει 13 εκατoμμύρια ευρώ στο ζυθοποιείο του στις ΗΠΑ ο όμιλος AB InBev

Ο όμιλος Anheuser-Busch InBev ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει περίπου 12,9 εκατομμύρια ευρώ (15 εκατ. δολάρια) στο ζυθοποιείο της στις ΗΠΑ, σε μια περίοδο που ο Αμερικανός προέδρος, Ντόναλντ Τραμπ, επίχειρει να ενισχύσει την εγχώρια παραγωγή.

Προτεινόμενα

Πρώτη πλήρως ψηφιακή εγχώρια µικροζυθοποιία η Ζυθοποιία Πηνειού

Σε συνεργασία µε την ελληνική startup εταιρεία Oliveex η Ζυθοποιία Πηνειού κατάφερε να ψηφιοποιήσει πλήρως τις παραγωγικές διαδικασίες και να εφαρµόσει τεχνητή νοηµοσύνη µε σκοπό τη βελτιστοποίηση του τρόπου λειτουργίας της.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αυξάνει το κοινωνικο-οικονομικό της αποτύπωμα, στους μοχλούς η «Έξυπνη Σπορά»

Ανάπτυξη 85% σημείωσε την τριετία 2021-2024 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με 763 εκατ. ευρώ προστιθέμενης αξίας στην ελληνική οικονομία και επιρροή σε 37.000 θέσεις εργασίας σύμφωνα με τη νέα Μελέτη Κοινωνικο-Οικονομικού Αντικτύπου της για το 2024.

Σε νέα μονάδα παραγωγής μπύρας στο Μεξικό αξίας άνω των 2 δισ. επενδύει η Heineken

Το έργο, το οποίο αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις της εταιρείας στο Μεξικό τα τελευταία χρόνια, ανακοινώθηκε πριν λίγες ημέρες κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου της προέδρου της χώρας, Claudia Sheinbaum.

Συνεχίζουν να ανθίζουν οι ελληνικές μικροζυθοποιίες, σύντομα εκσυγχρονισμός της νομοθεσίας

Μικρές και μεγάλες ελληνικές -και όχι μόνο- ζυθοποιίες ένωσε το δεύτερο World of Beer Festival που διοργανώθηκε από την Forum ΑΕ υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών στην Τεχνόπολη Αθηνών μεταξύ 9-11 Μαΐου. Στο χώρο του φεστιβάλ επικρατούσε μια διάχυτη αισιοδοξία ότι η εγχώρια craft σκηνή θα συνεχίσει να μεγαλώνει και το 2025, την οποία μετέδωσαν στο Beer and Brunch οι παραγωγοί, ωστόσο δεν έλλειψαν και οι πιο συγκρατημένες απόψεις.