Νέα εκδοχή για την πειραματική ετικέτα«Κάψα» της Ζυθοποιίας Αναστασίου»

Κοινοποίηση:

Μια νέα εκδοχή της πειραματικής και περιορισμένης παραγωγής «Κάψα» λανσάρει η Ζυθοποιία Αναστασίου. Η «Κάψα» είναι μια πικρή και ταυτόχρονα καυτερή West Coast I.P.A. με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,3%. Δημιουργείται με συνδυασμό φρέσκων αμερικάνικων λυκίσκων cascade, citra, Simcoe και ένα μείγμα καυτερών πιπεριών.

Αυτό που την καθιστά ιδιαίτερη είναι η ουσία καψαϊκίνη, ένα δραστικό συστατικό των πιπεριών τσίλι, η οποία είναι χημικό ερεθιστικό και παράγει αίσθηση καψίματος σε οποιονδήποτε ιστό με τον οποίο έρχεται σε επαφή.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση έχει ως εξής:

H νέα εκδοχή της πειραματικής και περιορισμένης παραγωγής συνταγής μας «Κάψα» είναι γεγονός και…καίει!!!

Συνδυάσαμε φρέσκους αμερικάνικους λυκίσκους (Cascade, Citra, Simcοe) με ένα μοναδικό μείγμα καυτερών πιπεριών και το αποτέλεσμα είναι ιδιαίτερα μοναδικό.

Η αιτία βρίσκεται στην ουσία καψαϊκίνη που είναι δραστικό συστατικό των πιπεριών τσίλι, τα οποία είναι φυτά και ανήκουν στο γένος “Καψικόν”. Είναι χημικό ερεθιστικό και παράγει αίσθηση καψίματος σε οποιονδήποτε ιστό με τον οποίο έρχεται σε επαφή.

Η “Κάψα” είναι μια απολαυστικά πικρή και ταυτόχρονα καυτερή West Coast I.P.A με 6,3% ABV. και σας περιμένει να την ανακαλύψετε!!

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Molson Coors προσπαθεί να προσελκύσει την Gen-Z με την καμπάνια «Just Bring the Beer»

Αν και είναι μια περίοδος συνύπαρξης, οι γιορτές των Χριστουγέννων αποτελούν πηγή άγχους για πολλούς καταναλωτές, ειδικά όταν πρέπει να αποφασίσουν τι φαγητό θα ετοιμάσουν για μια συγκέντρωση. Με το σλόγκαν «Just Bring the Beer» (Φέρε μόνο την μπύρα), η Molson Coors προβάλλει την μπύρα ως μια προσιτή, απλή λύση που επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε υπερβολικές σκέψεις και περισσότερο χρόνο απολαμβάνοντας τους φίλους και την οικογένειά τους.

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Προτεινόμενα

Από ιδέα σε premium craft επωνυμία εξελίχθηκε η Πατρινή Ammousa

Η Πατρινή επωνυμία μπύρας Ammousa ξεκίνησε το ταξίδι της στην ελληνική craft σκηνή το 2016 και έκτοτε έχει εξελιχθεί σε μια υπολογίσιμη δύναμη στον χώρο της μπύρας της χώρας μας. Παρακάτω ακολουθούν λίγα λόγια για την επωνυμία μπύρας του Γιώργου Ντάνου όπως εμφανίζονται σε πρόσφατο άρθρο που αναρτήθηκε στη σελίδα της.

Tο Οktoberfest έρχεται ξανά στο Χαλάνδρι στην αυλή της ζυθοποιίας Αναστασίου

Η μικρή ζυθοποιία των βορείων προαστίων έχει ζυθοποιήσει γερμανικού τύπου συνταγές αποκλειστικά για την εκδήλωση, καθώς θα παρουσιάσει και την νέα της συνεργατική συνταγή. Από την εκδήλωση δεν θα λείπει και ένα απολαυστικό μενού με γερμανικές λιχουδιές.

Με άρωμα και γεύση Βρετανίας κυκλοφορεί η «Όλλυμι» της Ζυθοποιίας Αναστασίου

Με άρωμα και γεύση Βρετανίας συστήνεται η νέα ετικέτα «Όλλυμι» της Ζυθοποιίας Αναστασίου. Πρόκειται για μια βρετανικού τύπου pale ale με έντονη πικράδα και περιεκτικότητα αλκοόλ 5,2%. Παράγεται με τη σύγχρονη ποικιλία λυκίσκου Olicana που αναπτύχθηκε από το πρόγραμμα ανάπτυξης λυκίσκου της Charles Faram και κυκλοφόρησε στο εμπόριο το 2014. Όπως αναφέρει η Ζυθοποιία Αναστασίου η εν λόγω ποικιλία λυκίσκου είναι γνωστή για τις έντονες γεύσεις τροπικών φρούτων όπως μάνγκο, γκρέιπφρουτ και φρούτο του πάθους, καθώς και για νότες εσπεριδοειδών και βοτάνων.