Μια μικρή πτώση πωλήσεων ύψους 1,9% στο β΄ τρίμηνο του 2025 σημείωσε ο κολοσσός της μπύρας AB InBev. Η πτώση αυτή ήταν μεγαλύτερη από την εκτίμηση των αναλυτών για μείωση πωλήσεων της τάξεως του 0,3% με τον όμιλο να την αποδίδει στη μειωμένη ζήτησε σε Βραζιλία και Κίνα.
Ωστόσο, η παραγωγός της Corona και της Stella Artois σημείωσε ανοδικά έσοδα, αλλά και αυξημένα κέρδη (+6,5%). Στην ανακοίνωση της η AB InBev υποστήριξε ότι οι επιδόσεις της ήταν ενδεικτικές της ανθεκτικότητας της στρατηγικής σε ένα «δυναμικό» περιβάλλον όπως το χαρακτήρισε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Michel Doukeris.
Στα προηγούμενα τρίμηνα η AB InBev είχε σημειώσει επιδόσεις ανώτερες των προβλέψεων και αυξημένα κέρδη με τους καταναλωτές να δαπανούν περισσότερα χρήματα για τις μπύρες της, όμως όπως και οι υπόλοιποι παραγωγοί δυσκολεύεται να αυξήσει τον όγκο πωλήσεων της.
Στη Βραζιλία, μια από τις σημαντικότερες αγορές για την AB InBev, ο όμιλος είδε τις πωλήσεις του να μειώνονται κατά 9% μειώνοντας αρκετά τον συνολικό όγκο πωλήσεων της. Από την άλλη, ο όγκος πωλήσεων της AB InBev στην Κίνα μειώθηκαν κατά 7,4%.
Με πληροφορίες από Reuters