Στα χέρια του ιδιοκτήτη της Chobani, η ιστορική ζυθοποιία Αnchor

Κοινοποίηση:

Ο δισεκατομμυριούχος ιδιοκτήτης της εταιρείας γιαουρτιού Chobani εξαγόρασε την Anchor Brewing Company, τη ζυθοποιία του Σαν Φρανσίσκο που έπαψε να λειτουργεί πέρυσι μετά από 127 χρόνια.

Ο Hamdi Ulukaya, ο οποίος είναι επίσης διευθύνων σύμβουλος της Chobani, δήλωσε σε ένα βίντεο που δημοσιεύτηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι ανυπομονούσε να επαναφέρει στη ζωή την Anchor Brewing. Μάλιστα, περιέγραψε την απόφασή του ως στοίχημα τόσο για την αναζωογόνηση της εταιρείας όσο και της πόλης της. «Και οι δύο βιώνουν τη μαγεία της αναγέννησης», δήλωσε ο 52χρονος επιχειρηματίας κατά την ανακοίνωση της εξαγοράς την Παρασκευή 31 Μαΐου. «Το Σαν Φρανσίσκο βρίσκεται στην καρδιά της Anchor Brewing και η Anchor ενσαρκώνει τόσα πολλά από αυτά που κάνουν αυτή την πόλη μεγάλη.».

Το τίμημα που πλήρωσε ο κ. Ulukaya για να αποκτήσει τα περιουσιακά στοιχεία της εταιρείας ζυθοποιίας από τον εκκαθαριστή δεν αποκαλύφθηκε.

Οι λάτρεις της μπύρας «θρήνησαν» όταν η εταιρεία ζυθοποιίας, που ιδρύθηκε στο Σαν Φρανσίσκο το 1896, γνωστή για της σήματα Anchor Steam και Christmas Ale ανακοίνωσε το κλείσιμό της πέρυσι εν μέσω πτώσης των πωλήσεων και αυξημένου ανταγωνισμού από κονσέρβες κοκτέιλ, χειροποίητα ποτά, οινοπνευματώδη ποτά και κρασιά. Η Anchor είχε διασωθεί στο παρελθόν από σχεδόν οικονομική αφερεγγυότητα τη δεκαετία του 1960 όταν εξαγοράστηκε από τον Fritz Maytag, ο οποίος πυροδότησε μια αναβίωση στη μικρής κλίμακας και τοπική ζυθοποιία. Στη συνέχεια, η ιαπωνική ζυθοποιία Sapporo αγόρασε την Anchor Brewing το 2017.

Ο Sam Singer, εκπρόσωπος της Anchor, δήλωσε την Παρασκευή 31 Μαΐου ότι η εταιρεία ήταν «πολύ ευχαριστημένη» για την εξαγορά.

Να σημειωθεί ότι, ο  Hamdi Ulukaya ίδρυσε την Chobani πριν από σχεδόν δύο δεκαετίες στα βόρεια της πολιτείας της Νέας Υόρκης. Είχε μεταναστεύσει πρόσφατα από την Τουρκία και εντυπωσιάστηκε από το περιορισμένο και χαμηλής ποιότητας γιαούρτι που διατίθεται στα περισσότερα καταστήματα των ΗΠΑ. Χρησιμοποίησε ένα δάνειο Διοίκησης Μικρών Επιχειρήσεων για να ιδρύσει το Chobani, του οποίου το όνομα είναι εμπνευσμένο από την τουρκική λέξη για τον βοσκό.

Δεν είναι η πρώτη επιδρομή του Ulukaya, εκτός του πεδίου των γαλακτοκομικών, καθώς έχει αποκτήσει σημαντικό μερίδιο στην εταιρεία καφέ La Colombe με έδρα τη Φιλαδέλφεια το 2015. Η Chobani, η οποία πουλά επίσης κρέμες καφέ και γάλα βρώμης, αγόρασε ολόκληρη την εταιρεία πέρυσι για 900 εκατομμύρια δολάρια.

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Διεθνές Συνέδριο Ζυθοποίησης στις εγκαταστάσεις της «Βεργίνα»

Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ανακοίνωσε τη διοργάνωση του Διεθνούς Συνεδρίου Ζυθοποίησης, το οποίο θα πραγματοποιηθεί από τις 21 έως τις 23 Νοεμβρίου 2025 στις εγκαταστάσεις της στη Βιομηχανική Περιοχή Κομοτηνής. Η εκδήλωση τελεί υπό την αιγίδα του Σωματείου Μικρών Ανεξάρτητων Ζυθοποιών Ελλάδος (ΣΜΑΖΕ).

Μπύρα με μπισκότα η πρόταση της Guinness για τα Χριστούγεννα

Μπύρα με μπισκότα η πρόταση της Guinness για τα Χριστούγεννα

Σε συνεργασία με τον φούρνο Last Crumb, η κορυφαία επωνυμία μπύρας της Diageo, Guinness, προχώρησε στο λανσάρισμα μιας περιορισμένης έκδοσης σειράς μπισκότων που αναδεικνύουν τη γεύση της Imperial Stout ενόψει της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων.

Μερική πώληση επιχειρήσεων στην Ασία φαίνεται να εξετάζει η Carlsberg

Την αποποίηση ορισμένων από τις επιχειρήσεις της στην Ασία εξετάζει η Carlsberg, με την ιαπωνική εταιρεία Sapporo Holdings να εμφανίζεται ως η πιθανότερη αγοραστής, σε περίπτωση που ο δανικός κολοσσός προχωρήσει όντως σε πώληση.

Προτεινόμενα

Η Heineken ανανεώνει την πενταετή στρατηγική της για να πετύχει αύξηση κερδών εν μέσω δυσκολιών

Η Heineken υποστηρίζει ότι θα επιτύχει μεγαλύτερη ανάπτυξη με λιγότερους πόρους, καθώς παρουσίασε στους επενδυτές την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου μια ανανεωμένη πενταετή στρατηγική, η οποία θα της επιτρέψει να επικεντρωθεί περισσότερο σε συγκεκριμένες μάρκες και αγορές.

Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.

Στα 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ η αξία των εξαγωγών μπύρας ΕΕ προς τρίτες χώρες το 2024

Στα 29,8 δισ. ευρώ ανήλθε η αξία των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών της ΕΕ προς τρίτες χώρες για το 2024,  με την μπύρα να είναι η τρίτη σημαντικότερη κατηγορία από άποψη αξίας με μερίδιο 11,5% (3,4 δισ. ευρώ) επί του συνόλου, σύμφωνα με στοιχεία της Κομισιόν. Η συνολική αξία των εξαγωγών είναι οριακά μικρότερη από τα 30 δισ. ευρώ του 2023.