Μοντέρνο σχέδιο, με έμφαση στην παράδοση, από την κορυφαία ασιατική ζυθοποιία Tiger Beer

Κοινοποίηση:

Με νέα εμφάνιση κυκλοφορούν πλέον οι ετικέτες μιας εκ των κορυφαίων, αν όχι της κορυφαίας, παραγωγού μπύρας της Ασίας και θυγατρικής του ομίλου Heineken, Tiger Beer, με τις νέες συσκευασίες να αποτελούν σύμβολο της «διαρκής επιδίωξης της εταιρείας για καινοτομία, μένοντας παράλληλα πιστή στην πλούσια κληρονομιά της».

Κεντρική φιγούρα στον μοντέρνο σχεδιασμό των συσκευασιών της Tiger Beer αποτελεί, η μασκότ της εταιρείας, ήτοι η τίγρης που είναι συνώνυμη των ετικετών της επιχείρησης εκ καταβολής της λειτουργίας της.

Το νέο «πρόσωπο» της Tiger Beer έρχεται λίγο καιρό μετά την σημαντική της συμφωνία με την Manchester United, που αποτελεί τεράστιο βήμα για την επέκταση της στις αγορές της Δύσης, φέρνοντας τις ετικέτες της στο Όλντ Τράφορντ, το οποίο αποτέλεσε μέρος της παγκόσμιας αποκάλυψης των νέων μπυρών.

Συγκεκριμένα, ένα σύντομο θέαμα φτιαγμένο με τεχνολογία CGI παρουσιάστηκε σε πολλές εκ των μεγαλύτερων πόλεων της Ασίας, όπως η Σιγκαπούρη, αλλά και στο «Θέατρο των Ονείρων». Υπενθυμίζεται ότι η συμφωνία των δύο πλευρών θα δει τις ετικέτες της Tiger Beer να διατίθενται στις κερκίδες του γηπέδου του δημοφιλέστερου αγγλικού συλλόγου σε παγκόσμιο επίπεδο.

Παράλληλα, οι δύο πλευρές θα διοργανώσουν από κοινού δραστηριότητες που θα συσφίξουν τις σχέσεις της ομάδας με τους φανατικούς οπαδούς της, ακολουθώντας τα αποτελέσματα μιας έρευνας ανάμεσα σε 2.000 Ασιάτες ποδοσφαιρόφιλους, που έδειξε ότι το 70% των οπαδών θεωρούν τις διαδραστικές δραστηριότητες κομβικές για την σύσφιξη των σχέσεων των οπαδών με την ομάδα που υποστηρίζουν και το 95% να θεωρεί πως το ποδόσφαιρο έχει την δυνατότητα να δημιουργεί μακροχρόνιες σχέσεις.

Πληροφορίες από Marketing Interactive

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Asahi καθυστερεί την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης

Ο ιαπωνικός κολοσσός της μπύρας, Asahi, ανακοίνωσε ότι θα καθυστερήσει την δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων λόγω της κυβερνοεπίθεσης που υπέστη τον Σεπτέμβριο, η οποία εξέθεσε τα προσωπικά δεδομένα περισσότερων από 1,5 εκατ. επισκεπτών.

Μια νέα Belgian Blonde Ale ετικέτα παρουσίασε η σαμιώτικη μικροζυθοποιία Samos Beer

Μια νέα Belgian Blonde Ale συνταγή με περιεκτικότητα αλκοόλ 6,5% παρουσιάζει η μικροζυθοποιία Samos Beer. Ο λόγος για την «Καρβούνης» που οφείλει το όνομα της στο ομώνυμο βουνό της Σάμου και διακρίνεται από αρώματα πιπεριού, λουλουδιών και ώριμου αχλαδιού∙ ελαφριά γεύση αλλά γεμάτη χαρακτήρα, ξηρή, με καθαρή, τραγανή επίγευση.

Προτεινόμενα

Βαρέλια παλαίωσης, the next best thing στην μπύρα

Στην επέκταση των εγκαταστάσεών της προχωράει η Μικροζυθοποιία Septem, στο πλαίσιο της οποίας σχεδιάζει να δηµιουργήσει µία κάβα για ξύλινα βαρέλια όπου θα ωριµάζουν κάποιες από τις µπύρες που παράγει.

Η μπύρα Νήσος συμμετέχει στο μεγάλο φεστιβάλ μπύρας «World of Beer Festival» από τις 10 έως τις 12 Μαΐου

Η μπύρα ΝΗΣΟΣ θα συμμετέχει στο World of Beer Festival, που θα πραγματοποιηθεί από τις 10 έως τις 12 Μαΐου, στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων. Πρόκειται για το πρώτο, επίσημο, μεγάλο φεστιβάλ μπύρας στην Ελλάδα, αφιερωμένο στον μαγευτικό κόσμο της μπύρας, που πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ένωσης Ζυθοποιών.

Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.

Στα 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ η αξία των εξαγωγών μπύρας ΕΕ προς τρίτες χώρες το 2024

Στα 29,8 δισ. ευρώ ανήλθε η αξία των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών της ΕΕ προς τρίτες χώρες για το 2024,  με την μπύρα να είναι η τρίτη σημαντικότερη κατηγορία από άποψη αξίας με μερίδιο 11,5% (3,4 δισ. ευρώ) επί του συνόλου, σύμφωνα με στοιχεία της Κομισιόν. Η συνολική αξία των εξαγωγών είναι οριακά μικρότερη από τα 30 δισ. ευρώ του 2023.