Μοντέρνο σχέδιο, με έμφαση στην παράδοση, από την κορυφαία ασιατική ζυθοποιία Tiger Beer

Κοινοποίηση:

Με νέα εμφάνιση κυκλοφορούν πλέον οι ετικέτες μιας εκ των κορυφαίων, αν όχι της κορυφαίας, παραγωγού μπύρας της Ασίας και θυγατρικής του ομίλου Heineken, Tiger Beer, με τις νέες συσκευασίες να αποτελούν σύμβολο της «διαρκής επιδίωξης της εταιρείας για καινοτομία, μένοντας παράλληλα πιστή στην πλούσια κληρονομιά της».

Κεντρική φιγούρα στον μοντέρνο σχεδιασμό των συσκευασιών της Tiger Beer αποτελεί, η μασκότ της εταιρείας, ήτοι η τίγρης που είναι συνώνυμη των ετικετών της επιχείρησης εκ καταβολής της λειτουργίας της.

Το νέο «πρόσωπο» της Tiger Beer έρχεται λίγο καιρό μετά την σημαντική της συμφωνία με την Manchester United, που αποτελεί τεράστιο βήμα για την επέκταση της στις αγορές της Δύσης, φέρνοντας τις ετικέτες της στο Όλντ Τράφορντ, το οποίο αποτέλεσε μέρος της παγκόσμιας αποκάλυψης των νέων μπυρών.

Συγκεκριμένα, ένα σύντομο θέαμα φτιαγμένο με τεχνολογία CGI παρουσιάστηκε σε πολλές εκ των μεγαλύτερων πόλεων της Ασίας, όπως η Σιγκαπούρη, αλλά και στο «Θέατρο των Ονείρων». Υπενθυμίζεται ότι η συμφωνία των δύο πλευρών θα δει τις ετικέτες της Tiger Beer να διατίθενται στις κερκίδες του γηπέδου του δημοφιλέστερου αγγλικού συλλόγου σε παγκόσμιο επίπεδο.

Παράλληλα, οι δύο πλευρές θα διοργανώσουν από κοινού δραστηριότητες που θα συσφίξουν τις σχέσεις της ομάδας με τους φανατικούς οπαδούς της, ακολουθώντας τα αποτελέσματα μιας έρευνας ανάμεσα σε 2.000 Ασιάτες ποδοσφαιρόφιλους, που έδειξε ότι το 70% των οπαδών θεωρούν τις διαδραστικές δραστηριότητες κομβικές για την σύσφιξη των σχέσεων των οπαδών με την ομάδα που υποστηρίζουν και το 95% να θεωρεί πως το ποδόσφαιρο έχει την δυνατότητα να δημιουργεί μακροχρόνιες σχέσεις.

Πληροφορίες από Marketing Interactive

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Πτώση 4,9% στα 7,78 δισ. ευρώ για τζίρο Heineken στο α’ τρίμηνο 2025, θετικό το αποτύπωμα της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας

Μειωμένος κατά 4,9% στα 7,784 δισ. ευρώ ήταν ο τζίρος του ομίλου Heineken στο α’ τρίμηνο 2025. Εντούτοις, οι προβλέψεις της εταιρείας για οργανική ανάπτυξη 4-8% στο σύνολο του έτους δεν μεταβλήθηκαν.

Προτεινόμενα

Η ευρωπαϊκή βιομηχανία μπύρας έχει «σφυγμό», αλλά έχει ανάγκη από περαιτέρω ανάπτυξη

Ο ζύθος αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του ευρωπαϊκού πολιτισμού και έναν από τους σημαντικότερους φορείς για την οικονομία της γηραιάς ηπείρου, όμως, τα τελευταία χρόνια βάλλεται

Aύξηση 12,5% στα λειτουργικά κέρδη εξαμήνου της Heineken

Η ολλανδική ζυθοποιία Heineken αναβάθμισε το guidance για τα κέρδη της για ολόκληρο το έτος τη Δευτέρα, παρά το γεγονός ότι έχασε τις εκτιμήσεις για το εξάμηνο και κατέγραψε μια απομείωση 874 εκατομμυρίων ευρώ, με αποτέλεσμα η μετοχή της να υποχωρεί περί το 6%. Η παραγωγός της κορυφαίας σε πωλήσεις lager στην Ευρώπη ανέφερε αύξηση 12,5% στα λειτουργικά κέρδη εξαμήνου, κάτω από την πρόβλεψη των αναλυτών για 13,2%.

«Όπλο» στα χέρια των αγροτών η ψηφιακή πλατφόρμα «Έξυπνη Σπορά» της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας

Δεδομένα σχετικά με την ψηφιακή πλατφόρμα ευφυούς γεωργίας «Έξυπνη Σπορά» παρουσίασε στα πλαίσια του «Αγρότη της Χρονιάς» ο Βασίλης Κωτούλας, προϊστάµενος του προγράµµατος συµβολαιακής γεωργίας