Η παραγωγός μη αλκοολούχων μπυρών Athletic Brewing νέα χορηγός της Arsenal

Κοινοποίηση:

Η Athletic Brewing είναι η νέα χορηγός της ανδρικής και της γυναικείας ομάδας της Arsenal και αποτελεί την πρώτη συνεργάτιδα ζυθοποιό εταιρεία μη αλκοολούχων μπυρών στην ιστορία της Αγγλικής ομάδας.

Η συνεργασία αυτή θα σημάνει την διάθεση της βραβευμένης με την διάκριση «Great Taste», από τον βρετανικό οδηγό γευσιγνωσίας Guild of Fine Food, ετικέτας της Athletic Brewing, Run Wild IPA, στις κερκίδες του Emirates Stadium σε όλους τους εντός έδρας αγώνες της Arsenal, σε συνδυασμό με μια διαφημιστική καμπάνια με ποδοσφαιριστές του συλλόγου, διαγωνισμούς στα social media, δοκιμές νέων προϊόντων εντός του γηπέδου και διάθεση VIP εμπειριών.

Την έναρξη της συνεργασίας χαιρέτησαν τόσο ο CEO και συνιδρυτής της Athletic, Bill Shufelt, που στάθηκε στην ευκαιρία που αποτελεί η κίνηση για την αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών του κοινού, εκμεταλλευόμενη την πιστή βάση οπαδών της Αγγλικής ομάδας, όσο και ο επικεφαλής του διαφημιστικού τμήματος της Arsenal, Juliet Slot, που επεσήμανε τις δυνατότητες ανάπτυξης που φέρνει η νέα τους συνεργασία.

Υπενθυμίζεται ότι τον Ιούλιο η Athletic Brewing είχε επιτύχει την διασφάλιση χρηματοδότησης ύψους 50 εκατομμυρίων δολαρίων από την επενδυτική εταιρεία General Atlantic, γεγονός που την καθιστά, βάσει της κατάταξης της αμερικάνικης Ένωσης Ζυθοποιών, την 10η μεγαλύτερη ζυθοποιία craft μπυρών, και την 20η σημαντικότερη γενικά παραγωγό μπυρών των ΗΠΑ.

Με πληροφορίες από the drinks business

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αυξάνει το κοινωνικο-οικονομικό της αποτύπωμα, στους μοχλούς η «Έξυπνη Σπορά»

Ανάπτυξη 85% σημείωσε την τριετία 2021-2024 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με 763 εκατ. ευρώ προστιθέμενης αξίας στην ελληνική οικονομία και επιρροή σε 37.000 θέσεις εργασίας σύμφωνα με τη νέα Μελέτη Κοινωνικο-Οικονομικού Αντικτύπου της για το 2024.

Σε νέα μονάδα παραγωγής μπύρας στο Μεξικό αξίας άνω των 2 δισ. επενδύει η Heineken

Το έργο, το οποίο αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις της εταιρείας στο Μεξικό τα τελευταία χρόνια, ανακοινώθηκε πριν λίγες ημέρες κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου της προέδρου της χώρας, Claudia Sheinbaum.

Δυνατή αρωματική fruit saison από τις μικροζυθοποιίες Alea Brewing και Retimi Microbrewery

Μια δυνατή αρωματική fruit saison με περιεκτικότητα 8% είναι η νέα συνεργατική ετικέτα «Espina» από τις μικροζυθοποιίες Alea Brewing Co. και Retimi Craft Beer. Η καινούργια μπύρα θα διατίθεται σε φιάλη 750ml και σε βαρέλι και θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της στα πλαίσια του Alea Craft Beer Festival το Σάββατο 21 Ιουνίου.

Προτεινόμενα

Στα 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ η αξία των εξαγωγών μπύρας ΕΕ προς τρίτες χώρες το 2024

Στα 29,8 δισ. ευρώ ανήλθε η αξία των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών της ΕΕ προς τρίτες χώρες για το 2024,  με την μπύρα να είναι η τρίτη σημαντικότερη κατηγορία από άποψη αξίας με μερίδιο 11,5% (3,4 δισ. ευρώ) επί του συνόλου, σύμφωνα με στοιχεία της Κομισιόν. Η συνολική αξία των εξαγωγών είναι οριακά μικρότερη από τα 30 δισ. ευρώ του 2023.

Γκρεμίζονται οι γερμανικές εξαγωγές μπύρας, άνοδος για άνευ ετικέτες στην εγχώρια αγορά

Μειωμένες κατά 6% σε σχέση με τα προ δεκαετίας επίπεδα ήταν οι εξαγωγές μπύρας της Γερμανίας το 2024, οι οποίες ανήλθαν στα 1,45 δισ. λίτρα έναντι 1,54 δισ. λίτρων το 2014, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε η Ομοσπονδιακή Στατιστική Υπηρεσία (Destatis) την Τρίτη 22 Απριλίου. Παρότι οι παραδοσιακές μπύρες κινούνται καθοδικά, εντός των γερμανικών συνόρων παρατηρείται σημαντική αύξηση πωλήσεων για τις μη αλκοολούχες ετικέτες.