Ντεμπούτο στο ποδόσφαιρο η Guinness, 4ετης συνεργασία με Premier League

Κοινοποίηση:

Η Guinness αποτελεί την επίσημη μπύρα της Premier League για την επόμενη τετραετία, με την συνεργασία να έχει ξεκινήσει ήδη στα γήπεδα του αγγλικού πρωταθλήματος, ενώ η Guinness 0.0 είναι η επίσημη μη αλκοολούχα επιλογή των οπαδών που θα παρευρεθούν στους αγώνες του κορυφαίου πρωταθλήματος στον κόσμο.

Ως η Επίσημη Συνεργάτης Ασφαλούς Κατανάλωσης της Premier League, η Guinness είναι υποχρεωμένη να προωθήσει και να ενθαρρύνει την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ σε όλη την διάρκεια της σεζόν, ενώ μέσω διαφημιστικών ενεργειών και εκστρατειών marketing, η κορυφαία Ιρλανδική ζυθοποιία αναμένεται να μείνει πιστή στην ιστορία της και να δημιουργήσει και να δημιουργήσει σε ενδιαφέρουσες διαδραστικές εμπειρίες για το κοινό.

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση της συνεργασίας σκοπός είναι η σύναψη νέων σχέσεων μεταξύ των καταναλωτών της Guinness και των εκατομμυρίων οπαδών του αγγλικού ποδοσφαίρου, του πλέον δημοφιλούς πρωταθλήματος στον κόσμο που παρακολουθείται σε 900 εκατομμύρια σπίτια και 189 χώρες παγκοσμίως, ενώ η Guinness προχώρησε σε μια νέα προωθητική καμπάνια που θα επιτρέψει στους καταναλωτές να απολαύσουν τον συνδυασμό των μπυρών της και του αγγλικού πρωταθλήματος σε πολλές μπυραρίες παγκοσμίως.

Την σημαντική συνεργασία χαιρέτισε ο Πρόεδρος της Daigeo στην Ευρώπη, John Kennedy, που δήλωσε πως ως το δημοφιλέστερο πρωτάθλημα παγκοσμίως, η Premier League δίνει νέες ευκαιρίες στην Guinness να επεκτείνει το παγκόσμιο δίκτυο της, και μέσω της Guinness 0.0 να συμβάλει στην παγκόσμια προσπάθεια μεταστροφής σε πιο υγιεινές επιλογές.

Σε παγκόσμιο μήκος κύματος ήταν και οι δηλώσεις του Global Brand Director της Guinness, Stephen O’ Kelly, που δήλωσε πως η συνεργασία αυτή θα οδηγήσει στην δημιουργία μιας ισχυρής κληρονομιάς για την ιρλανδική μπύρα στον παγκόσμιο αθλητισμό, ενώ ο Επικεφαλής του Διαφημιστικού τμήματος της Premier League, Will Brass, εξέφρασε την χαρά του για την συνεργασία με μια δημιουργική εταιρεία, όπως η Guinness, που θα ωθήσει προς τα πάνω την ακροαματικότητα της Premier League στις μπυραρίες και τα σπίτια παγκοσμίως

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Χάνει το «τρένο» των νέων καταναλωτών η craft μπύρα στις ΗΠΑ, αναγκαία η αλλαγή στρατηγικής

Νέα έρευνα της εταιρείας CGA by NIQ δείχνει ότι η craft μπύρα χάνει έδαφος με τους νέους καταναλωτές παρά την απήχηση της στο εμπόριο των ΗΠΑ, και καταδεικνύει την ανάγκη για υιοθεσία νέων στρατηγικών που να ταιριάζουν στις προτιμήσεις της Gen Ζ.

Σε καθοδική τροχιά η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αντιστέκεται στην αρνητική τάση η Ελλάδα

Η παραγωγή μπύρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισε να σημειώνει ήπια πτώση το 2024, πέφτοντας από περίπου 367 εκατομμύρια εκατόλιτρα το 2019 σε 345 εκατομμύρια εκατόλιτρα σύμφωνα με την έκθεση «EU Beer Trends 2025» της Ένωσης Ευρωπαίων Ζυθοποιών.

Προτεινόμενα

Η κορυφαία ασιατική επωνυμία μπύρας Asahi Super Dry επίσημος χορηγός της Arsenal

Η κορυφαία από άποψη πωλήσεων επωνυμία μπύρας της Ιαπωνίας, Asahi Super Dry, αποτελεί επίσημο χορηγό της Άρσεναλ για τη νέα σεζόν της Premier League. Η Asahi Super Dry σημείωσε αύξηση πωλήσεων ύψους 33% στη διάρκεια του τελευταίου έτους με ανάπτυξη που σε ποσό αγγίζει τα 78 εκατ. ευρώ.

Στα 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ η αξία των εξαγωγών μπύρας ΕΕ προς τρίτες χώρες το 2024

Στα 29,8 δισ. ευρώ ανήλθε η αξία των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών της ΕΕ προς τρίτες χώρες για το 2024,  με την μπύρα να είναι η τρίτη σημαντικότερη κατηγορία από άποψη αξίας με μερίδιο 11,5% (3,4 δισ. ευρώ) επί του συνόλου, σύμφωνα με στοιχεία της Κομισιόν. Η συνολική αξία των εξαγωγών είναι οριακά μικρότερη από τα 30 δισ. ευρώ του 2023.