Η Constellation Brands αναφέρει πως εκτιμάει μείωση των οργανικών καθαρών της πωλήσεων για το σύνολο του έτους της τάξεως του 4-6%, έναντι των νωρίτερων εκτιμήσεων της για μέγιστη μείωση έως 2%.
Η μείωση των προβλέψεων ήρθε έπειτα από την επίτευξη απογοητευτικών αποτελεσμάτων στο τρίμηνο Μαΐου-Ιουλίου 2025. Μετά την ανακοίνωση των αναθεωρημένων προβλέψεων, η Constellation Brands είδε τις μετοχές της να πέφτουν κατά 8% στο χρηματιστήριο της Wall Street. Αθροιστικά η εταιρεία έχει χάσει περισσότερο από το 1/3 της αξίας των μετοχών της εντός του έτους, ενώ σε διάστημα 18 μηνών αυτή έχει μειωθεί στα μισά.
Αναφορικά με τις χαμηλές πτήσεις του ομίλου, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του, Bill Newlands τόνισε ότι «Συνεχίζουμε να αντιμετωπίζουμε ένα απαιτητικό μακροοικονομικό περιβάλλον που έχει μειώσει σημαντικά τη ζήτηση των πελατών και έχει οδηγήσει σε πιο αβέβαιες αγοραστικές συνήθειες σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του οικονομικού μας έτους».
Κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών, οι πωλήσεις ακριβών μπυρών δείχνουν να κινούνται καθοδικά, ειδικά ανάμεσα στους ισπανόφωνους καταναλωτές, ανάμεσα στους οποίους έχουν μεγαλύτερη απήχηση οι δύο σημαντικότερες επωνυμίες του ομίλου, Modelo και Corona.
Η Constellation Brands αναμένει ακόμα τις αποστολές προς διακινητές να είναι κατά περίπου 7% χαμηλότερες από τις αντίστοιχες πωλήσεις των δεύτερων προς τους πελάτες τους, καθώς τα επίπεδα αποθεμάτων επιστρέφουν σε ισορροπία.
Εντούτοις, ο Newlands επισημαίνει ότι στην αγορά των ΗΠΑ η Constellation Brands φαίνεται να κερδίζει από άποψη όγκου σε 49 από τις 50 πολιτείες, και στα κανάλια Circana οι μπύρες του ομίλου παρέμειναν οι πιο κερδοφόρες.