Έως το 2030 µηδενικό αποτύπωµα για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία

Κοινοποίηση:

του Γιώργου Λαμπίρη

Πιο συγκεκριµένα, σύµφωνα µε τον διευθύνοντα σύµβουλο της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Αλέξανδρο ∆ανιηλίδη στο πλαίσιο σχετικής ενηµέρωσης για την παρουσίαση της Έκθεσης Βιώσιµης Ανάπτυξης της εταιρείας, από το 2023 πέτυχε το ισοδύναµο της ηλεκτρικής ενέργειας να προέρχεται από ΑΠΕ ενώ για το 2024 είναι προγραµµατισµένο να ξεκινήσει µία ευρεία επενδυτική διαδικασία στο εργοστάσιο της Πάτρας προκειµένου να πετύχει την προµήθεια και θερµικής ενέργειας από ΑΠΕ µε τη δηµιουργία ενός φωτοβολταϊκού πάρκου. Απώτερος στόχος της εταιρείας είναι να πετύχει µηδενικό αποτύπωµα άνθρακα έως και το 2030.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το τεύχος 14 του Beer & Brunch

 

Κοινοποίηση:
Προτεινόμενα

Παγώνει ξανά την πώληση της ρωσικής θυγατρικής της AB InBev στην Efes η Μόσχα

Οι ρωσικές αρχές εμπόδισαν για ακόμα μια φορά την AB InBev να πουλήσει τις μετοχές της στο κοινό επιχειρηματικό της εγχείρημα με την τουρκική Anadolu Efes στη Ρωσία,  σύμφωνα με τα όσα ανέφερε η τελευταία την περασμένη Παρασκευή.

Προτεινόμενα

Μπύρα από 100% αναγεννητικά καλλιεργημένο κριθάρι παρουσιάζει η Carlsberg

Την μπύρα «Grobund» από 100% αναγεννητικά καλλιεργημένες βύνες κριθαριού θα παρουσιάσει στο φεστιβάλ Folkemødet ο δανέζικος κολοσσός της μπύρας Carlsberg. Αυτή είναι η πρώτη μπύρα αυτού του είδους στη Δανία, ενώ από την επόμενη χρονιά όλες οι μπύρες της εταιρείας θα παράγονται από αναγεννητικά καλλιεργημένες βύνες κριθαριού με περισσότερα από 100 εκατ. λίτρα μπύρας.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αυξάνει το κοινωνικο-οικονομικό της αποτύπωμα, στους μοχλούς η «Έξυπνη Σπορά»

Ανάπτυξη 85% σημείωσε την τριετία 2021-2024 η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με 763 εκατ. ευρώ προστιθέμενης αξίας στην ελληνική οικονομία και επιρροή σε 37.000 θέσεις εργασίας σύμφωνα με τη νέα Μελέτη Κοινωνικο-Οικονομικού Αντικτύπου της για το 2024.

Σε νέα μονάδα παραγωγής μπύρας στο Μεξικό αξίας άνω των 2 δισ. επενδύει η Heineken

Το έργο, το οποίο αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις της εταιρείας στο Μεξικό τα τελευταία χρόνια, ανακοινώθηκε πριν λίγες ημέρες κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου της προέδρου της χώρας, Claudia Sheinbaum.

Η επωνυμία μπύρας ΜΑΜΟΣ αναδεικνύει την έμπρακτη σύνδεση της με το ελληνικό τραπέζι

Η ΜΑΜΟΣ επιστρέφει με μία καμπάνια εμπνευσμένη από την πιο αυθεντική  ελληνική εμπειρία: ένα τραπέζι γεμάτο λαχταριστά φαγητά, παγωμένη μπύρα, ατέλειωτες κουβέντες και τον Πέτρο Μάμο να εμφανίζεται τη στιγμή που το πάθος ζητά να μοιραστεί.